Poetry competition in 5th grade

On our last day of school, we had a voluntary poetry competition. Some kids participated by creating and shaping up their own poems. The results were amazing!

Water Games in Primary!!

Last week we celebrated our Water Games in Primary! We had an afternoon filled with fun activities!!!!

5th "A": We keep on learning about Rome!!

We are profiting from our last days of school and it’s so rewarding to see that the kids want to keep on learning about Roman history. This time it’s Gladiators’ turn!!

Prize Giving Ceremony in Primary

El martes 5 de diciembre se llevó a cabo el Prize Giving Ceremony en Primaria. Compartimos algunos de esos momentos y felicitamos a todos los chicos!!

Talleres - cierre de año

La semana pasada finalizamos con las clases de Rock, Taekwondo y Gimnasia Artística. Queremos agradecer a cada una de las familias que durante el año nos han apoyado con las actividades propuestas.